Halaman

Isnin, 16 Ogos 2010

Ketika aku di bazar haritu..

Mahu story mory pada korang semua.Ini kisah aku di bazar pada haritu.Punya la sesak ramai orang.Kekadang aku rasa malas jugak nak ke bazar.Yelah ramai orang,sudah tentu rimas.Tapi ada satu menda yang membuat kan aku suka pergi bazar...Awek'.. Hahaha.. Lelaki kalau pergi ke bazar dengan segerombolan lelaki.Memang sah datang mahu jual market dekat bazar."Tahu la..Yang cerita ni lelaki." Try korang tengok kalau nampak segerombolan lelaki yang datang,jarang dekat tangan ada sesuatu yang di beli.Kalau datang seorang mungkin ya.Macam-macam patern orang aku nampak dekat bazar.Yang menarik hari itu ada 3 orang manusia lembut.Wow,hebat.. Biasalah kalau golongan ini kalau dah berjalan.Macam artis ke mana sahaja orang usha.Dua kurus,seorang gemuk.Budak sutun sorang ni memang gerek' pakai seluar atas pusat.Punya lah tinggi.Hahaha! Memang tak boleh blah.Jalan punya jalan sekali dia follow belakang aku daa..Apa lagi aku speed lah.Jalan sama,takut kena gosip liar pulak.Oh aku normal ok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan