Halaman

Sabtu, 12 Februari 2011

Pernikahan..



Lama betul aku tak mengarang dlm ni.Bukan apa aku asyik sibuk dengan hal-hal harian.Bila orang sekeliling jumpa saja muka aku.Ada lah soalan yang di ajukan kepada aku. "Lama tak update blog." dan aku "Oh,busy la." .. Aku tahu korang rindu dengan kata-kata aku yang mencarut ni.Cewah..Perasan la pulak kan.. Vomit..Vomit.. Hahaha.. Ok-ok.. Sekarang aku nak bercerita tentang pernikahan sepupu aku..Memang meriah la.Di tambah lagi aku menjadi second cameraman.Ini yang nak khabar dekat korang semua ini..Kalau nak tahu first camera adalah seorang gadis. Hahaha.. Begitu gatal sekali aku masa tu.Ada juga la snap-snap curi punya.Ala-ala paparuzzi gitu..Yang best nya aku dapat bergambar dengan camera girl tu.Ohhh syokk nya.. ngeee...

2 ulasan:

  1. weh...!! Awat mkn sorang...!!? Letakla gambar cameraman no.1 ko 2.... :-P

    BalasPadam
  2. Hahaha.. mau tengok..ok2 nanti aku tunjuk..

    BalasPadam