Halaman

Selasa, 13 Julai 2010










Anda hampir tidak mengenalinya bukan ? Hehehe,itu la saya.Di satu zaman muda-muda gila remaja.Ibu kata saya macam orang kurang siuman.Kepada ibu ku,kata-kata mu itu adalah satu doa.So hampir-hampir juga lah.Tapi alhamdulillah saya masih waras lagi.Jangan fikir bukan-bukan tentang saya yer.Hehe..Tapi di saat itu selalu di hurungi rasa bimbang.Haa..mesti korang semua nak tahu kan? Setiap malam adalah satu mimpi ngeri.Saya kena tunggu ibu tidur dahulu baru saya dapat tidur.Bukan menjaga ibu.Tapi ibu selalu mengugut saya ingin memotong rambut saat saya sedang tidur.Oh tidak,langkah berjaga-jaga perlu di ambil.So setiap hari sebelum tidur,mesti pastikan ibu sudah tidur dahulu.Hehe..




Zaman ini memang Rock habis lah.Saya sebagai Bassist.Yang sebelah kanan sisi gambar ini pula nama dia Chik.Just nama panggilan je lah.Sudah tentu sebagai Drummer right.Korang tengok pun sudah tahu.Tidak perlu di perkatakan lagi.Cewah' Huhu..Jika anda tengok time ini kitaorang masih slow.Al maklum lah band baru di tubuhkan.Drummer saya memang samok.Jika gila dia sudah sampai.Seperti orang tua sedang mengamuk. Hahaha! Jangan marah haa Chik.Hanya bergurau sahaja.Andai korang terlihat,saya pasti korang pun akan tergelak sama.Sebab itu posisi saya tidak boleh menghadap pada dia.Terpandang akan tergelak sakan.Kerana memek muka nya tua.. Hahahaha..!!






Yang ini nama dia Kay.Itu pon just nama panggilan.Bukan Mohd Kay bin Mohd Eyl eah.Apa? nak tahu nama sebenar?? Hehehe.. bukan tidak mahu kasi tahu.Tapi biarlah rahsia.Lupakan tentang nama tu.Kita bercerita pasal dia ini okay'..Kay sebagai Vocal plus Led.Mempunyai semangat yang tinggi.Dan juga bercita-cita tinggi.Angan-angan juga tinggi..Orang pun kurus tinggi. Ah' tidak semua nya tinggi la.Ada rendah tinggi juga pasal dia ini.Nak di cerita pun tidah habis.Bazir je cerita pasal dia.Mesti korang nak tahu pasal Owner blog ini kan.Sabar..sabar..Korang nampak seorang lelaki berbaju biru di situ.Itu la Ijam.Thanks Ijam kerana sudi bersamokan ketika itu. Hahahaha..






Oh semua ini tinggal kenangan.Tempat saya telah pun di gantikan dengan seorang bassist yang semangat nya juga tinggi.Mock itu lah nama panggilannya.Mock adalah rakan setaman.Kitaorang adalah dari satu taman yang sama.Mesti korang nak tahu sebab apa saya keluar kan.Huhuhu..Ada la,itu rahsia untuk kedua kalinya. Huhuhu..Oh hampir terlupa.Sedang asyik bercerita.Mesti korang nak tahu apa nama band kitaorang kan? CAROLIN.Itu la band kiraorang.Sila layari www.myspace.com/carolinband

2 ulasan:

  1. dulu penah jgk nk tubuhkan band...
    tp tak ksampaian...
    minat gile nyanyi2 nie...
    dan teringin sgt nk blajar gitar..
    keep it up arif,,!

    BalasPadam
  2. =) thx cik sophie..
    maksud u vOcal??
    kire rOck jgk u ni..
    klo nk tubuhkn band..
    kesepahaman antara lineup tu pntg..
    tape. msh awl lg. u bole blaja.
    masuk la clas muzik..
    if u main gitar. mmg best la. jrg pompuan pgg guitar..

    BalasPadam