Halaman

Sabtu, 21 Ogos 2010

Orang gila berkata kurang siuman..

Al kisah ni tercipta tatkala aku yang empunya diri ini berjalan di suatu tempat.Ceritanya begini.Aku ke satu tempat.Tempat tu sengaja di rahsiakan la.Semua korang nak tahu mana buleh.Tapi memang best la.. Berjalan dengan hati tenang aku mengorak langkah dengan bersahaja.Tahu kan bersahaja.Kira gaya bebas lah.Haha.. Relax je aku jalan sambil melihat panorama manusia di sekeliling aku.Macam2 ragam,kalau nak di cerita.Cerita pun tak habis lah.Tapi apa yang penting mata aku akan tertumpu pada gadis-gadis jelita.Yang tak menarik korang tengok lah..Haha.Jahat kan aku.Ala biasa lelaki..Ada muslimah,ada menjolok mata..kalau tengok lama-lama takut kena jolok mata pulak nanti.Baik tengok saja-saja jek.haha..Oups aku puasa. Allah,kurang pahala.Padahal sengaja,macam tu lah manusia... "Weh kau orang gila" .. Dengan nada yang kuat. Terkuzat aku! beralih sedikit di tepi sisi dari tempat aku berdiri.."Pehal pulak mamat ni." kata aku.. Dalam hati "Ada jugak kena sepak karang." .. "Orang gila".."Orang gila".."Orang gila" dia memekik lagi.. Erghhh..Gila aku! Agak bengang juga la.Mana tak nya orang memerhati dan tertumpu pada aku yang sorang ni.Adoii.. Tanpa memikirkan kisah selanjutnya yang akan berlaku.Aku terus melangkah pergi..Malu beb.Dia yang gila kata aku gila.Gila punya orang..Cuba korang cakap "Orang Gila." 3 kali ok. kuat-kuat aw. Try jek.. Haa.macam tu la...sebijik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan