Halaman

Jumaat, 15 Oktober 2010

Terima kentut..

Ini cerita berlaku di office tempat aku kerja.Pergi kerja seperti biasa.Seawal 7.30am..Setelah parking kereta di tempat letak kereta..Aku terus naik office bertemu kawan-kawan yang boleh di katakan mereng-mereng semua.Sampai orang atasan pun kenal kitaorang..Hebat kan..Gelak skit. Hahaha.. Ok sambung ballik cerita tadi..Duduk di dalam office dengan angin aircond yang kuat..Dalam suasana yang tenang.Seorang daripada rakan kami berkata "Weh-weh,aku nak kentut ni!" Put!! comel je bunyi nya kan.. selang sesaat kemudian.. "PErghh..Bau naik,bau naik.." Hahahaha.. tuan empunya kentut itu berkata dan ketawa dengan megahnya.. Haha.. blah..blahh.. kitaorang pun lari dari kawasan yang mendatangkan kemudaratan pada deria bau.. Yurck! Bau telur..Hahaha..Mula kecoh satu tempat.. "Siapa kentut ni,selekeh la korang ni." Kata-kata dari seorang akak yang terhidu bau melantOng itu. Tiba-tiba! "Uhukk. uhukkkkk.. Uwwekkkk.." Seakan bunyi orang nak muntah.Kitaorang pun toleh ke arah bunyi itu.. Hahahaha.. Dengan muka merah,mata berair seakan terhidu gas toksik yang merbahaya.Tapi memang betul lah,Bau dia payet! nak muntah aku..Haha.. akak yang seperti orang  sakit itu,meluru laju ke pintu untuk mendapatkan oksigen bersih dari luar.Lalu ke toilet untuk melepaskan saki baki muntah yang terkandung.. Hahaha.. bongOk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan