Halaman

Selasa, 2 November 2010

Soalan lucah!

Hua..hua..hua.. Permulaan untuk bercerita. Ok,sekarang aku nak cerita.Ceritanya begini.Pada waktu petang yang cerah dan sejuk.Haa..sebab apa aku kata sejuk.Mesti korang hairan kan.. Sebab aku duduk dlm office yang sejuk..Itu pasal aku kata sejuk.Ok,dalam riuh-riuh buat kerja.Seorang kawan aku ni la,dia membuka soalan sambil tergelak-gelak.. Soalan itu di tujukan kepada Kak Siti.. "Akak,akak.. Ada soalan ni.Soalan suka-suka je lah.Bukan nak lucah.Untuk ketawa-ketawa jek" member aku berkata sambil menahan gelak. "K,dalam hutan kalau kita terjumpa taik manusia kan.Nak beza kan antara taik lelaki dengan taik perempuan macam mana?" Akak Siti ketawa sambil memandang member aku dengan tanpa kata..Rasanya akak Siti tak dapat jawap kOt.. Hahahaha.. aku dengan yang lain dah ketawa.Sebab aku penah kena..Haha.. Soalan itu di ajukan kan pun semua dah tergelak bila dengar perkataan "taik".. Ada yang tengah makan pulak tu.. Hahahaha.. Member mngunyah dengan mood yang tak selera..Selekeh! Mesti korang nak tahu jawapan nya kan? MESTI LAH! hahaha.. mungkin itu yang terkeluar dari kata hati korang kOt.. Ok,sambung cerita tadi. "Dah, ? tak dapat jawap kan? Senang jek,taik lelaki taik dia ada dekat situ tapi air buangan nya jauh 15cm di hadapan mengikut pembaris sekolah.Kalau perempaun taik dia dekat situ air buangan dia pun kat situ di kelilingi sisa buangan." Ok,kita berhenti dan memikirkanya sejenak.Mesti korang dapat imagine kan. ? Ish..ish..ishhh... jauh betul pembayang dalam pale hotak korang..  Hahahaha.. Satu bilik ketawa riuh setelah mendengar jawapan.Yang lelaki bab macam ni suka.Ketawa bagai nak rak.Bagi perempuan pula ketawa sambil tersipu malu..Elehhhhh.. menyanpah! Hahahaha..


PERINGATAN ; JANGAN BACA JIKA KURANG SELERA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan